Den här bloggen...

Den här bloggen är resultatet av en otroligt grå lördag i mitt liv. Jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv istället för att sitta och sura över att ingenting händer. Efter att ha läst "Nästa sak på min lista" av författaren Jill Smolinski, har jag länge funderat på att göra verklighet av list-grejen. Bloggen är tänkt som ett hjälpmedel för att kunna uppfylla mina mål. Jag tror också att bloggen kommer att vara det som peppar mig när jag kastar mig utför stupet ;) Hoppas ni stöttar mig!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari (mamma!)

Kan tipsa dig angående nr.8

Söndagen den 28 februari är det loppis i TORPA!!!

där kan du säkert "kränga" en vara. Prata med Elina Blomgren, hon har ett bord där då.

2010-01-26 @ 18:30:58
Postat av: Ann-Mari (mamma!)

Ser fram emot punkt 50 och anstränger mig lite ytterligare.

-Du är hjärtligt välkommen till SFI, där kan du få hjälp på fler än ett språk med punkt nummer 4!

Ha dé!

(som de säger i Norge).

2010-01-26 @ 18:46:46
Postat av: Malin

Du är ju redan inbjuden eftersom du köpte symaskinen åt mig och därmed hjälpte till med punkt nummer 39 :) Men det hindrar ju såklart inte att du är med och hjälper till ännu mer! Jag kommer gärna och hälsar på på SFI!

2010-01-27 @ 18:52:40
URL: http://retzina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0