Solsken

Jag får ångest varje gång jag loggar in och ser hur länge sen det var jag uppdaterade. Men skit i det nu för nu har jag faktiskt något nytt att komma med. Jag har ätit godis nu sen den första april, men jag har besämt mig för att sluta med det igen efter helgen. (Jobbar ju i helgen och jag har verkligen längtat som en tok efter godis mina godisfria helger) Tror jag kommer att köra tre månader till och hoppas på att det går bra :) Vet inte riktigt om jag ska skriva in det i listan en gång till men..

Jag har lite andra planer också. Förra året (eller var det längre sen ni sprang tjejer?) vägrade jag att springa Vårruset, men iår ska jag nog göra det ändå. Jag skriver upp det på listan, så får jag väl klara av det i år förhoppningsvis. :) Den 1:a och 2:a juni skrev Linnea att det var här i Stockholm. Vet inte riktigt vilken dag jag ska välja eftersom mamma fyller år den första och vi har seminarium den andra.. men det löser sig!

Idag fick jag ett mail ifrån min skola om att det snart är sista anmälningsdag till kursen inför hösten. Jag var lite wild&crazy och anmälde mig till en juridikkurs, Socialrätt 1, på 10 poäng under veckorna 41-46. Vi läser Design Management och Designstrategi samtidigt, men jag tänkte att jag anmäler mig ändå. Man kan ju alltid banga lite senare, om man kommer in ;) Jag tycker det är kul att vara under lite press, haha!

Ta hand om er mina vänner! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0