4 februari

Äter man inte godis får man komma på alternativ när man blir sugen på något på lektionerna :)

Ihelgen är jag ledig och jag hoppas på att det händer något roligt. Känner att jag inte har hunnit umgås med så mycket folk den senaste tiden så nu vill jag göra det! Har man världens underbaraste vänner, som jag, så vill man ju hänga med dem när man får chansen ;)

Nu är det klart att jag blir stockholmare lite senare den här månaden! Känns lite läskigt men jag tror det kommer bli jättekul! Ska bli sambo med min vän Josefine och jag tror vi kommer få det riktigt fint i den underbara trean med balkong och kakelugn på Gullmarsplan! Ahh, galet!

Har fått lite kritik för att jag uppdaterar dåligt, förlåt! Jag lovar att försöka bättre mig ;) Har man krävande läsare så har man! Hehe!

Ta hand om er alla och jag vill att ni innan ni går och lägger er tänker ut tre saker som ni uppskattar i livet. Det kan vara stora eller små saker.

Här är mina tre: 

  1. Det gör mig glad att jag har fina rosa tulpaner på mitt köksbord
  2. Jag uppskattar att jag har så himla många fina människor omkring mig som bryr sig om mig
  3. Jag älskar att jag kan sitta och titta ut på snön som ligger i drivor med ett varmt duntäcke omkring mig och en kopp mango-tea i handen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gullan! Jätte bra tankeställare det där, speciellt för mig som förmodligen är en av de mest negativa människorna just nu :) Tänkte jag kunde berätta vad jag är tacksam för: 1. Jag är tacksam för att jag har vänner som lyfter upp mig när jag är låg! Älskar er! 2. Jag är tacksam att jag ska gifta mig med världens underbaraste karl som just nu är i sthlm och jobbar för att vi ska kunna få vårt drömbröllop. Han har jobbat över varje dag trots att han varit krasslig. Det är kärlek! 3. Jag är tacksam för min pappa som varje lördag kommer till oss och hämtar med sig saker som ska till soptippen :)



PS. Gumman, välj bort russinen, de är nästan lika onyttiga som godis. Bara triggar upp ditt sockersug igen. Nötter är ett bra alternativ :) DS.



Puss puss!

2010-02-06 @ 12:45:55
Postat av: Malin

I år är ju ditt glada år hjärtat :) Jag är så tacksam över att jag har er också! Skulle vara rätt tungt att gå genom livet utan! Ante är en klippa och jag vet att han gör det för han älskar dig vännen min! Tänk vad underbart det är att ni fått varandra :)



Jag vet att russinen är rätt illa, men vissa dagar har man inte tid att skala morötter.. måste bli bättre på att planera ;)



Ikväll blir det myyyys! Älskar dig!

2010-02-06 @ 17:39:07
URL: http://alltomminlista.blogg.se/
Postat av: Sverrejennifer

Perfect site, i like it!

2011-05-13 @ 21:42:35
URL: http://sverrejennifer.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0