Hissa&dissa



Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag missade att lägga upp hissa&dissa igår! Men jag har inte glömt bort det, utan här kommer det, en dag senare.

Det jag vill dissa den här veckan är snökaoset. Jag gillar snö, men det finns vissa gränser. Jag gillar inte när en massa saker blir inställda på grund av snön. Nej. Det är inte okej!

Det jag vill hissa den här veckan är att jag fått en sambo! :) Ingen dålig sambo heller! I torsdags hade hon maten färdig tills jag kom hem. Jag tror vi kommer bli riktiga toppensambos, hihi!  


Kommentarer
Postat av: Helena

Det låter som ett riktigt kap till sambo du har ju :)

2010-02-22 @ 09:47:28
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0