Hissa&dissa

En ny grej på bloggen som kommer komma varje fredag;


Vi börjar med dissa och sparar det roliga till sist.
Den här veckan vill jag dissa mina drömmar. Mina drömmar har inte alls skött sig den här veckan! Den här veckan har mina drömmar förstorat mitt godissug och det är inte det enda. Mina drömmar har dessutom gjort mig orolig för vad som ska hända i framtiden och visat mig läskiga bilder ifrån olyckan. Inte coolt! Dumma drömmar!


Över till den glada biten - hissa! Det jag vill hissa den här veckan är den gulliga kvinnan i tygaffären på Sveaplan. Hon var överlycklig över att jag besämt mig för att börja sticka och att jag dessutom ska sy min egen klänning till S&A:s bröllop. Hon sa att hon tyckte att det var så himla kul med unga kreativa tjejer. Så nu vill jag hissa henne för att hon var så glad och snäll och hjälpte mig med allt som jag inte kan än.


Kommentarer
Postat av: mimmi

vaaaaaaaad????

2010-02-05 @ 13:56:53
Postat av: Karin

Hang in there, du är så duktig med ditt godisförbud!

Puss!

2010-02-05 @ 23:40:52
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: Helena

Oh! Så härligt med Hissa och Dissa! Synd att dina drömmar vart i oreda denna vecka, ska peppa dig veckan som kommer! Du kan klara det här det är inte så långt kvar nu!



Kul att du ska sy din egen klänning! Hittat något bra mönster?!

2010-02-06 @ 17:06:14
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0