Inte bli sjuk

I morse när jag vaknade kände jag hur jag var alldeles tjock i halsen. Inte coolt! Nu har jag inhalerat Oleum Basileum och håller tummarna för att det ska bli bättre. Den andra sjuklinge här hemma är på vårdcentralen nu för att kolla upp vad hon är för sjuk egentligen.

Idag är det fredag och jag tycker att det känns så himla skönt :) Jag vill bara äta god mat och ligga på soffan och ta det lugnt ikväll. Sov jättedåligt i natt och sen hade jag ett tal att förbereda och en massa tankar i huvudet. Som sagt - skönt med helg! Imorgon kommer M och C hit hoppas jag! Mys!

Jag tänkte kolla upp om det finns en 10:a på Eriksdalsbadet så att jag kan klara av den punkten snart. Jag har ju tänkt mig att jag ska börja motionssimma lite. Det vore ju en skam att inte göra det när badhuset ligger så nära!


Neeej nu ska jag gå ner och hämta tvätten, sen ska jag gå till Globen Shopping :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0