Längd

Ikväll har jag varit ute i Skogstorps skogar och åkt längdskidor med Kerstin, Johan och Åsa! :) Jag åkte 2,5 kilometer och det gick väldigt bra tyckte jag. Det tar ju såklart ett tag innan jag får någon snits på det, men jag har en positiv bild av längdskidor nu iallafall! Mysigt att vara i skogen och andas frisk luft. Kerstin var en perfekt coach som talade om hur spåret såg ut och vad jag skulle tänka på. Tusen tack Kerstin!!

Hoppas att jag kommer kunna åka mera i vinter! Till nästa vinter måste jag ju träna en väldig massa eftersom jag skrivit på listan att jag ska åka TjejVasan, hehe!

Time to go! Ta hand om er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är så jävla mysigt med längdskidor! Vi kanske hinner ta en tur innan snön försvinner

2010-02-11 @ 08:55:24
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0