Off topic

Namn: Malin Andersson
Piercingar: Nope, men många hål i öronen :)
Tatueringar: Nej, men snart så ;)
Längd: 1,60
Skostorlek
: 38
Hårfärg: Kastanj
Fräknar:
 En hel drös! 
Kär?
Njaa, nej, vet inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaa alltså till och från. Vore nice med lite sol nu.
Tycker du att du är attraktiv?
Haha, nej!
Dricker du? Ja, allt möjligt :P
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du?
Något dyrt frisörschampoo
Vilken parfym använder du? Burberry London, bland annat :)
Vad är du rädd för? Hemskheter överhuvudtaget, men jag försöker att inte tänka på det.
Gillar du att tvätta? Ibland kan jag tycka att det är mysigt, men bara om jag inte är stressad.
Gillar du berg- och dalbanor? Absolut, men jag har blivit lite känsligare än vad jag var när jag var liten.

Senaste…
Filmen du hyrde?
Vet inte faktiskt, tror det var med Jossan ialf...
Filmen du köpte? Alltså jag kollar väldigt sällan på film och senast jag köpte en kan jag inte ens komma ihåg.
Låten du hörde: Någon som Martins lyssnar på
Låten du laddade ner? Jaa, senaste låten jag la till i en låtlista på Spotify var nog Break your heart
Personen du ringde? Martin
Personen som ringde dig? Bosse
TV-program du såg? Erin Brockovich
Person du tänkte på? Felix

Favorit…
Låt:
Har inte tröttnat på Whatcha say
Sak att göra: Jag har så många favoritsysselsättningar. Men kanske att hänga med folk som betyder mycket för mig :)
Sport: Handboll
Dryck: Är lite svag för O'boy och sen gillar jag Loka päron, Strawberry daiquiri och sådär :) Jag är inte så kräsen!
Kläder:
Leggins och något linne
Film: Är ju långt ifrån en filmälskare.. men en film som gör mig glad är Hundtricket
Bil: En fräsch cab ;)
Serie: Gossip Girl, The Hills & Desperate Housewives

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Joodå..
Gråtit över en flicka? Jaa..
Ljugit för någon? Haha, jaa förmodligen ;)
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad?
Nope!
Träffat någon från internet IRL? Nej jag tror inte de faktiskt

Senaste…
Boken du läste? Beror på om kurslitteratur räknas.. annars L.A Candy av Lauren Conrad
Personen du fick e-mail av? Melissa
Personen du fick brev av?
Person vet jag inte, men jag fick en lönespec idag från Torpet
Personen du fick sms av? Annemie
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra helgen va !?
Saken du köpte?
Kvällsmat

Vad har du gjort idag?
Varit på föreläsning, jobbat lite med största delen av min grupp, åkt tåg, varit på jobbet och handlat, lagat mat, kollat på TV
Brukar du svära mycket? Lite grann
När stiger du upp på morgonen?
Beror helt på vad det är för dag. Kan variera från 04.30 till 13.00
Vad har du på dig?
Helsvart as usual
Vad ska du göra ikväll? Sova
Vad är du allergisk mot? Penecillin och apelsiner litegrann
Använder du hårspray?
Sällan
Kan du stå på händer? Hehe neeej
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström.
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup?
Japp!
Är du glad nu?
Jaa, lite trött bara
Var du glad igår? Jaaa.
Vad dansar du till? Aldrig nykter :P
Stockholm är… ?
En anonym stad
Göteborg är… ?
Kanske Sveriges vackraste stad
Kan du sjunga? Nej.. fast jag gör det ändå ;)
Spaghetti eller makaroner?
Beror på
Land du vill besöka? Australien, Thailand.. mfl.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hihi, Felix :). Ja, vem kan låta bli att tänka på honom?? Ses ikväll! Puss!

2010-02-13 @ 07:59:17
Postat av: Malin

hihi, neej såklart man inte kan! jag har bilden du skickade på honom som bakgrundsbild så jag ler varenda gång jag tittar på mobilen :)



tonight's gonna be a good night :D

2010-02-13 @ 11:04:30
URL: http://alltomminlista.blogg.se/
Postat av: mimmmi

åååh :) hihi ja, den bilden är så himla gullig!! :)

2010-02-13 @ 12:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0