Power

Vilket fantastiskt underbart väder det är idag! :) Jag har varit och hämtat Nalle hos Bernt och så har vi varit ute och gått på promenad. Ljuuvligt!

Det ni ser på bilden till vänster är projekt pippitröja, alltså bakstycket på det som ska bli min alldeles egna och homemade Pippitröja :) Vi får se hur lång tid det kan tänkas ta.. men nu är jag iallafall igång!

För tillfället sitter jag och läser i min kurslitteratur, Maknadens makt, en inte alltför rolig bok, men den funkar.

 Ut i solen! pussss

Kommentarer
Postat av: Lilla a

Mysigt att sticka! Min svärmor håller också på att sticka en pippitröja åt vår lille pojk.



Är du nyfiken av dig? Gillar du att göra upp planer för framtiden? Var med och se om Micael Dahléns teorier om Nextopia stämmer. Låter det spännande? Titta in på gladdagboken.se



Mvh Lilla a

2010-02-07 @ 22:23:01
URL: http://gladdagboken.se
Postat av: Rasmusella

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 @ 19:37:48
URL: http://rasmusella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0