10 januari

Idag har jag varit på dop i Kung Karls kyrka. Min älskade lilla gullunge Felix döptes :) Vilket charmtroll han är den killen! Så himla snäll och duktig och med i allt som händer. Lilla hjärtat!
Efter dopet bjöds det på fika i Kristinagården. Eftersom jag ska lära mig dricka kaffe tränade jag lite på det :) Var tvungen att ta Elins goda mockarutor till, mums! Men fika är inte godis om man blir bjuden har mina vänner bestämt!

I veckan har jag tänkt leda reda på en stickningskurs så att jag kan sätta igång med stickandet, alternativt leta reda på någon som kan sticka.






 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ett tips om du ska lära dig dricka kaffe. MYCKET SOCKER i början. :) I början hade jag så mycket socker i att skeden kunde stå, men nu räcker det med en bit.

2010-01-13 @ 13:33:38
URL: http://greeneyedmiss.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jag har tränat med mjölk nu, men socker kanske är bättre! Tycker det känns som en omöjlighet att få det att bli gott ;)

2010-01-13 @ 22:33:50
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0