25 januari

Jag har insett att jag har en svag punkt när det gäller bloggen. Jag orkar inte uppdatera den när jag jobbar! Sorry, hoppas ni klarat er bra utan mig under tiden.

Om jag ska berätta lite kort om hur jag mår efter olyckan så kan jag väl säga att jag fick rätt ont i nacken efter att det hänt och var hemma ifrån skolan i två dar för att vila och kolla upp om något var fel. Var hos läkaren i fredags och han skickade mig till akutröntgen i Köping där de röntgade min nacke. Som tur var visade den inget speciellt i nacken och det kändes superskönt! Nu har jag inte så ont i nacken längre, men jag är ändå lite försiktig med den :) Fick reda på på röntgen att jag har skolios. Något jag inte hade en aning om. Men jag har aldrig lidit av det, så det är ju bra. Ska ringa en sjukgymnast och se om det finns några övningar jag kan göra för att stärka ryggen.

Listan har kommit lite i skymundan i några dagar. Jag hade ju tänkt att jag skulle svara på en kontaktannons förra veckan, men det blev inte av. Nytt försök denna vecka! Ska dessutom försöka få på alla strängar på gitarren så jag kan fortsätta öva på mina ackord :)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Karin

Gud vad skönt att höra att du inte fick några allvarligare men av olyckan!! Gör inte om det där nu, jag vet inte vad jag skulle ta mig till om du försvann! Vi måste ses i skolan snart! Puss puss!

2010-01-26 @ 19:24:17
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: Malin

Sötnos! Jag lovar att jag ska vara lite mer rädd om mig själv :) Har du tid för lunch kanske på fredag eller nästa vecka? pusss

2010-01-27 @ 21:58:37
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0