27 januari

...och Malin Anderssons (som heter samma som jag) födelsedag om jag inte missminner mig. Tänk att vissa födelsedagar kan jag minsann komma ihåg. Tror det är för att det var så viktigt med födelsedagar i lågstadiet, och sen har det väl bara suttit kvar helt enkelt :) Grattis Malin iallafall!


Jaja, nu handlar ju inte den här bloggen om mitt minne utan om hur det går med min lista. Jag har fått upp spåret på två punkter på listan. För det första så måste jag ju träna inför Tjejvasan nästa år, och det är väl aldrig för tidigt att sätta igång. Så när jag var hemma hos mina extraföräldrar (Annas föräldrar som jag vuxit upp med) i måndags pratade Kerstin och jag om att träna lite längdskidor tillsammans :) Kerstin är en riktig guru på det där med längdskidåkning har jag fått för mig ;)
När jag var hemma hos Jossan idag fick jag reda på att hennes mamma Anna kan sticka. Det tänkte jag dra nytta av, haha! Måste först bara hitta ett bra mönster. Letar fortfarande efter ett på en Pippi-tröja. Säg till om ni hittar!

Jag har tränat på att dricka kaffe idag, men jag tycker det är väldigt klurigt att förstå att man kan tycka att det är gott. Med de godisfria månaderna går det bra. Jag har inte ätit godis sen nyår, men däremot har det slinkit ner lite fikabröd. Men det är ju faktiskt skillnad! Har inte druckit många droppar dricka sen nyår heller och det känns mycket bra. Jag har inte saknat det så mycket faktiskt. Jobbigast var bio med Jossan och godispåse + taxfreen på kryssningen när det var huuur mycket godis som helst. Toblerone som jag älskar!

Nu ska jag dra! Ha det fint! pusspuss

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej malin! min farmor är en jävel på att sticka!! OCH hon har mönster på pippi tröja!! storlek upp till tolv år el nå.. vill du ha???

2010-01-28 @ 20:09:54
Postat av: Malin

Nu är jag så glad så glad :D

2010-01-29 @ 14:43:24
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0