5 januari

Tjaaaaloooo!
Idag har jag inte kunnat jobba så mycket på listan men igår lovade M mig att han ska lära mig spela Sweet home Alabama på gitarr :D Det gillar vi! Jag hoppas att jag kan börja redan imorgon :)

Idag har jag knaprat morötter för att stilla mitt godissug och det funkar, tro det eller ej! Till imorgon har jag förberett brocolisoppa att ha med mig på jobbet. För er som känner mig förstår ni att det är ett stort steg; broccoli! För er som inte känner mig kan jag berätta att jag i stort sett inte ätit några grönsaker alls sen jag var liten. Jag har lite att vänja mig vid kan man säga, hehe! Jag börjar iallfall vänja mig vid att utsättas för freselser nu. Idag ställde m&p fram en chokladask med Anthon Berg choklad.. gaaaah! Haha!


Jag vill gärna ha hjälp av er med en grej nu när det går att kommentera. Jag skulle vilja ha ett mönster till en Pippi-tröja så att jag kan sticka en och klara av punkt nummer 40!

puss på er godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0