7 januari

Godmorgon bloggen! Jag sitter i min säng och äter havregrynsgröt och kollar på Nyhetsmorgon. Ska strax gå mot tåget, men först måste jag berätta för er att jag är lite närmare avcheckningen av punkt nummer 6; lära mig att spela en låt på gitarr. Igår tränade jag tillsammans med M på tre olika ackord, G, C och D! Nu ska jag försöka fortsätta träna på dom så jag inte hinner glömma bort dom :) M lärde mig också hur man stämmer en gitarr, så jag ska försöka stämma den vi har hemma tänkte jag. Jag tror jag satsar på att lära mig Sweet home Alabama, men det kan också tänkas bli någon annan!


Igår när jag firade G kom sällskapet gemensamt fram till att jag måste lära mig dricka kaffe. Så jag lägger till det som punkt nummer 42 på listan. Ha! Den ska väl gå fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0