9 januari

Ärade läsare! Som ni ser har jag fått lite mer ordning på bloggens design, även om det inte är tiptop än. Siganaturen i slutet av inläggen som Helena hjälpte mig att fixa försvann ut i cyberrymden och det var ju väldigt tråkigt. Hoppas jag kan få hjälp av henne snart att fixa det igen :)

Mina framsteg på punkt 2 har gått sådär hittills, haha! Jag har inte vägt mig sen i måndags så jag vet inte riktigt. Men däremot har jag klarat de första dagarna på mina tre månader utan godis alldeles utmärkt tycker jag. Har inte druckit någon dricka sen nyår heller. Det känns bra :)

Något jag gärna vill ha hjälp med är att hitta folk som kan lära mig att säga "Allt på min lista" på 15 olika språk. Hittills klarar jag väl typ svenska, engelska och.. inget mer!

Jag vill också gärna ha hjälp med att hitta en passade kontaktannons som jag kan svara på. Ge mig gärna några förslag var jag kan hitta dem!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Tjaba! Jag kan hjälpa dig att översätta till spanska iaf. "Todo sobre mi lista"! Sådär ja! Ja juste, sen om du och Fire skulle planera mitt bröllop så får du gärna skriva det i din lista. Dock så vet jag inte om den blir innan du fyller 25 men det får vi hoppas! Puss och lycka till!

2010-01-11 @ 10:45:53
Postat av: Malin

Taaack :D Jag ska fundera på vad jag kan skriva med om bröllopet och jag hoppas att det blir innan min 25 årsdag :) kraaaam&pussss

2010-01-13 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0