Danger

Hej bloggen! Igår hände det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Jag fick sladd på E20 och körde in i en lastbil :/ Jag mår bra, bara lite ont i rygg och nacke, men min bil har fått körförbud tyvärr. Polisen sa till mig igår att jag hade världens tur och jag kan vara glad att jag lever. Det är jag verkligen! Jag trodde jag skulle dö i ganska många sekunder. Är såklart jätteledsen över att min fina röda bil kommer få åka till skroten, men polisen sa också att "järn och stål kan man ersätta, men inte ett människoliv". Världens bästa polis Sune! Jag var jättechockad igår men så himla glad att jag klarade mig helt oskadd!

Det känns lite makabert, men jag hade tänkt att jag kanske kan få stryka punkt nummer 33 på listan nu, för en så nära döden upplevelse har jag aldrig varit med om i hela mitt liv! Vill man överklaga får man kommentera här under. Annars är alltså punkt 33; Att göra något farligt struken!

Nr. 33: Check- pling!


Nu ska jag till vårdcentralen och kolla upp min nacke! Ta hand om er OCH KÖR FÖRSIKTIGT!!!!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Malin helt klart är 33 struken! usch! aldrig mer så!

är glad att det gick bra! som den kloka polisen sa, bilar kan man ersätta! men inte dig malin!! <3

2010-01-21 @ 15:46:45
Postat av: mimmi

Håller fullt med föregående mimmi!!! Usch Malin <3

2010-01-21 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0