Tisdag

Hej kära bloggläsare! Jag försöker shapa-up här lite med uppdaterandet! Det går lite sakta nu dock för min högerhand går åt till att hålla i bandet som Jossan knyter kring bröllopsprogrammen ;) Vet ni vad jag höll på att göra idag?! Jag höll på att boka att jag ska gå på Sex and the city 2 filmen imorgon kväll! Men det går ju inte! Jag ska ju springa VårRuset då ju! :)

Idag har jag iallafall varit på Cosmonova med mina kära klasskompisar. Det var lätt tio år sen sist, men jag kände igen mig i allafall! Vi avslutade med att köpa Ben&Jerrysglass i Gamla stan! Mums! Bra uppvärmning inför VårRuset tänkte jag!? Haha!

Nej nu kanske jag ska hjälpa min kära kombo lite! See yah! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0