Inspiration

Jag älskar när jag hittar nya bloggar som är sådär härliga och bara tilltalar mig på en gång. Idag hittade jag tack vare Hanna den här bloggen. Underbara Clara har massor av härliga bilder och fina texter!


När jag ändå håller på och pratar om andra bloggar vill jag passa på att det värmer mig i hjärtat när ni skriver om min blogg. Blir superglad när ni gör det :)

Några som skrivit om min blogg är;
Lilla A - Gladdagboken
Klassvän Sara
Kär vän - Karin

Kanske någon mer som jag missat! Kommentera i så fall :)

Ni får gärna skriva i kommentarfältet om det är något ni saknar i min blogg eller om det är något ni tycker jag kan göra bättre :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Christiantomine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 13:00:47
URL: http://christiantomine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0