Listan

Jag känner att det har stannat upp lite i avprickandet här på listan. Ni är flera som har sagt att ni kan lära mig säga "Allt på min lista" på olika språk, men jag har inte fått veta det än. Snälla, kom igen och hjälp till så blir jag superglad :)

Två saker jag vet att jag kan stryka i från listan ganska snart är iallafall punkt 3 och 11. Om ungefär en och en halv vecka har jag inte ätit godis på tre månader och den 17 maj ska jag hälsa på Lindha i Oslo :) Wiiiho!

Många av grejerna ser jag framför mig att jag ska klara av i sommar :) Men till exempel att hoppa från 10:an skulle jag ju kunna göra ganska snart!

Fortfarande är ju några platser tomma också.. vad ska stå där tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hur många språk kan du på? Och vilka?

På franska säger man i alla fall: Tout sur ma liste (Uttalas: Tott syr(rullande r) ma list)

2010-03-22 @ 22:43:58
URL: http://greeneyedmiss.blogg.se/
Postat av: Gina

jag kan ta fram hur man säger det på persiska, om du inte redan har det!

2010-03-24 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0