17 maj

Ännu en punkt avklarad på listan och jag är superlycklig efter den här helgen! Tänk vad underbart man kan ha det :) I lördags var vi ute och käkade på Fridays jag och tjejerna. Sen blev det lite partaj på kvällen. I söndags tog vi en långpromenad genom vackra Oslo och L berättade om allt :) Efter långpromenaden fick jag dessutom en cykeltur med älsklings L genom Oslo, haha! Fara för livet men galet kul! På kvällen blev det firande av hög rang :) På krogen träffade jag fyra fransmän som var där med franska marinan. De lovade att visa mig Paris när jag kommer dit :) 
Igår var det 17 maj och vi gick längs Karl Johan upp mot slottet och viftade med norska flaggor! På eftermiddagen bar det av hem igen och hela vägen i bilen dunkade vi musik som man bara måste sjunga med i :) Hihi! Tack mina underbara för en så fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0