Måndagmorgon

Kanske inte måndagsmorgon för er som jobbar, men måndagsmorgon för mig, som är ledig! Som ni säkert har förstått beror den dåliga uppdateringen på att det var varit helg och jag har 1. jobbat, men 2. haft MÖHIPPA för min vän S som ska gifta sig i juni! Luuurad! Bilder kommer upp så fort jag och min kamera kommer till Stockholm, nu är vi kvar i Kungsör :) Här får ni ett litet smakrov, lånat från M! Tack tjejer för en grym dag!


Om exakt en vecka idag är det den 17 maj och ni vet ju redan vart jag befinner mig då... i OSLO! Där kommer nästa avbockning på listan :D Kanske den roligaste?


H har berättat för mig var Allt på min lista heter på tyska, så här kommer det;
Alles, was auf meiner liste
Nu ska jag bara träna på det och franskan så blir det en liten video med vad jag klarat av sen :)

Jag har fått reda på att jag kommer att vara ledig i princip hela juni så nu funderar jag lite på vad jag ska hitta på då! Ska fundera lite på det...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Henrik sa att det kan OCKSÅ betyda "Allt som var på min lista", men det var det närmaste vi kom till en bra översättning :D (och han e ju tysk, he should know!) hoppas det duger ändå.. Vill ju va med på festen hihi

2010-05-10 @ 10:43:58
Postat av: Malin

Hahaha! Du är rolig! Bara en tysk skulle fatta vad det handlar om så är jag nöjd :D Fast det beror nog iofs mer på mitt uttal, haha! Du är från och med nu bjuden på festen :)

2010-05-10 @ 12:21:07
URL: http://alltomminlista.blogg.se/
Postat av: Karin

Hänga med mig parker! Dvs vad du ska göra i juni. Gå på museum också :)

2010-05-10 @ 13:36:32
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh, är du också ledig? Klart vi ska hänga! Ta den där brunchen på höjen till exempel! :)

2010-05-10 @ 14:14:00
URL: http://alltomminlista.blogg.se/
Postat av: Helena

Ser ut som om ni hade kul i alla fall :)



SV: Det var jättehärligt vännen! kommer göras om snart!

2010-05-11 @ 21:35:06
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0