Cornelis

Börjar ni tröttna på mina matinlägg. Sorry isf men jag har inte så mycket vettigt o skriva :) Idag blev det pepparbiff med champinjoner och sallad till lunch.

Jag kom precis hem ifrån Sergelbio. Var och såg Cornelis filmen med Sabina, Sara och Fredrik :) Den var inte dålig med jag kan inte säga att det var grym heller. Musiken gjorde filmen för jag älskar Cornelis musik. Men skådespelarna var tyvärr inte alls så bra. Jag har inte läst några recensioner om filmen så jag hade inga förväntningar alls, men det var vad jag tyckte iallafall. Mycket sprit, piller och cigaretter var det. Misär. En rysning fick jag under hela filmen. Några tårar i ögonen. Hade velat ha mer känsla. Känslor!
Mer känslor gav i så fall Skavlan-programmet med Jack Vreeswijk, Cajsastina Åkerström och Hans-Erik Husby.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0