God morgon alla läsare! Jag sitter på tåge...

img_2729 (MMS)

God morgon alla läsare! Jag sitter på tåget mot skolan och funderar på hur jag ska gå ner de tio utlovade kilona på listan. Inte genom att fortsätta såhär iallafall. Jag tror jag ska börja köra GI och köpa gymkort. (inte bara köpa ;) ska använda det också) Igår kollade jag på Anna Ankas program och det funkade bra för tjejen där iallafall. Jag ska försöka lägga upp ett schema för mig själv. Lägga om sin kost är inget man gör i en handvändning. Jag äter ju sjukt mycket bröd, pasta, potatis osv! Jaja mer om det sen.  Igår satt vi hela dagen i skolan och jag höll på med en powerpoint ganska stor del av dagen. Nu har det hänt något så att den går inte att öppna. Snacka om att man bara vill bryta ihop!  Kramkram


Kommentarer
Postat av: Karin

Håller också på just nu. Äter inte direkt mycket bröd och sådant men när jag väl gör det försöker jag halvera min potion. Det är ju rätt motigt i början men det är skönt när det börjar lossna. Hitta en träning du tycker är kul (inte Sats va? ;)) och kör. Jag tror på dig! Puss

2010-11-03 @ 10:35:01
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: Lindha

Jag älskar potatis, pasta o bröd men kör GI på halvfast, äter en liten portion av GI på lunchen så att jag får energi o sen bara GI. Det kommer bli tufft i början men tillslut tänker du inte änns på det o när man börjar se skillnad på vågen blir det suuuperkul med GI ;) Jag tror också på dig!! <3

2010-11-05 @ 07:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0