Godmorgon!

Godmorgon kära bloggläsare :)

Jag är på G till stan för att möta upp mina klasskompisar och göra lite grupparbete. Sen tror jag nog att jag ska gå förbi NK och kolla i skyltfönstrerna!
Vaknade med jätteont i halsen imorse :/ Inte kul! Gör ont när jag sväljer. Men jag hoppas verkligen det går över fort för jag har inte tid att missa en massa.

Stockholm är lite grått idag och jag tror jag hörde något om snöoväder på vädret igår. Då kanske jag får chansen att använda min björnmössa :D

Igår färgade jag håret i min kastanjfärg som jag gillar så mycket :) Tyvärr fanns det inga plasthandskar med i förpackningen så mina händer ser ut som skit, rent utsagt, idag ;) har försökt måla över naglarna med rött nacgellack, haha!

Har satt ihop en mysspellista på Spotify som jag ska ha att lyssna på när jag ska sova. Här är den om ni vill lyssna :) Lugna och fina .Klicka och acceptera så kommer den upp :)

Nu måste jag gå till tuuuuben! Seee yaaaah! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0