Noll koll

Jag vet inte riktigt vad det är för dag idag. Jag går i min egen värld. I min hjärna snurrar en massa andra saker. Datum och dagar känns ointressant. Fast det är viktigt. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta tag i allt jag borde göra. Jag funderar på livet. Jag lyssnar på Lars Winnerbäck! Det är bra att tänka lite ibland...



Över till något helt annat :)
Istället för att titta på Kungarna av Tylösand har jag ägnat den senaste timmen åt att titta på halsband. Jag älskar halsband som är långa och med någon berlock. Det får gärna vara en miniatyr av någonting. Det ska helst vara i 3D, alltså formade som det som de är en miniatyr av. Inte bara platta alltså. Om ni förstår vad jag menar :)
Sax, kamera, hörlurar, terrarium, kanin, sko, björn, dammsugare och glödlampa.
Jag vill ha allihopa, men det blir åtskilliga hundralappar tyvärr! If I was a rich girl, lalaalalalala...
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Michaela

Härlurarna var ju grymt söta :)

2010-10-21 @ 15:12:47
URL: http://baramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0