Blåsdag

Hej bloggen!
Idag är det en riktig blåsdag. Fast det är mycket fint väder :) Soligt alltså! Var i skolan "tidigt" imorse, eller klockan 10. Sen hade vi lektion mellan 12 och strax innan 15. Efter det åkte jag in till Söder och gick på stan en stund med Sara innan jag gick och handlade mat. Hittade faktiskt tre plagg och tre halsband! Alla kläderna var i svart, såklart eftersom jag nästan bara bär svart. Lite som Johnny Cash ;)
Men jag funderar lite på när jag ska pricka av punkten "Gå ut på krogen utan något svart på mig". Då måste jag nog ha hjälp att hitta något som jag passar i som inte är svart. Har lovat Sandra att jag ska gå ut med mina tjejer. Så Lindha, Matilda, Sandra, Mimmi, Elin, Jossan, Camilla och Cissi, ni vet vad som väntar er :) Vill hemskt gärna ha något att se fram emot tillsammans med er i höst! Okej?


Som ni förstår drog skolan igång den här veckan och i år innebär det också INSPARK. Planerna inför insparken är i full gång och jag har blivit överöst med information om hur det hela ska gå till. Imorgon är det en heldag med faddrar och fadderbarn :) Jag och Yewande ska få en faddergrupp på typ 30 personer om det går som det ska. Jag gillar att jag kan kalla dem fadderbarn. Haha! Tror inte jag haft något sådant sen jag gick i trean. Då hade jag lilla Nadja!

Tyvärr innebar skolstarten också en bok om marknadsföring på 700 bibeltunna sidor. Den ska jag försöka ta mig igenom nu!

Seee yaaah!


Kommentarer
Postat av: Lindha

Hej gumman!! Jag vill också ha något att se fram emot tillsammans med dom bästa! Kanske kan vi planera in en sthlm helg ihop??? i någon tråkig höstmånad så att vi får något underbart att se fram emot?? :) Älskar dig!!! <3

2010-09-05 @ 13:28:54
Postat av: Marielle

Dy har ju minst 3 utgångar, en kryssning och två sittningar att pricka av punkten på! ;)

2010-09-05 @ 18:30:22
URL: http://greeneyedmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0