Godkväll kära vänner! Jag sitter på tåget ...

img_1018 (MMS)

Godkväll kära vänner! Jag sitter på tåget mot Kungsör vilket betyder att jag har en dryg timme att fundera på saker Idag tänker jag på att jag ibland glömmer vilka sjuhelvetes jävla grymma vänner jag har. Hur kan man glömma en sån sak? Jag älskar när jag blir påmind! Inget som betyder något kan bli en klyscha så därför säger jag helt enkelt att jag vore inte någonting utan alla de där människorna som finns omkring mig. Jag är så glad över att jag har fått så kloka, vackra, peppande, pålitliga, omhändertagande, älskvärda (listan kan göras lång!) vänner. Ta åt er! Ni gör mig rörd! Kram på er nu ska jag sova lite innan jag kommer fram


Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar dig världens bästa vän <3

2011-02-06 @ 01:46:46
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0