Feb. 7, 2011

Godkväll kära ni! Idag har jag gått runt på Stockholms gator i ett par mjukisbyxor nertrashade med betongfläckar :) Haha! Vi har jobbat med mosaik i skolan och jag håller på och gör en liten apa. Ni ska få se den, kanske imorgon :) Det är jättekul att hålla på med mosaik! Jag blir sugen på att göra en bordsskiva eller något annat fint. I mosaik alltså!

Nu håller jag på o lagar lite mat för första gången på länge känns det som! Det blir pasta idag och till det kyckling med olivröra och soltorkade tomater. Ingen bild tyvärr för det såg inte så jäkla flashigt ut!

Imorgon ska jag hem till Linnea efter skolan och planera lite inför hennes nya lägenhet :) Jag är nämligen utsedd att inreda! :D Iallafall vara med och inreda, så att jag kan stryka det från min lista. Sen blir det lite middag också vad jag förstår. Mys!

På onsdag är det ritpub på skolan. Vi ska vara med på ett litet (STORT!) evenemang som kallas Quarnevalen. Quarnevalen är ett av norra Europas största studentarrangemang med tusentals deltagande studenter och åskådarantal på upp emot en halv miljon människor. Quarnevalen arrangeras vart tredje av den ideella föreningen Quarnevalen på KTH. Vi på Södertörn har grymma idéer och jag tror verkligen att det kommer bli så jääävla kul! :) Ni kommer definitivt att höra med om Quarnevalen ifrån mig för det här är bara början!

Det kan se ut någonting såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0