Holabaloo

Det blev ett väldigt drag igår, och sittningen tillsammans med prefekter, pro-rektor och studenter både från min skola och från andra universitet, var mycket lyckad! Supergod mat och fantastiskt sällskap :)
Jag tror aldrig jag blandat rosé, vitt vin, rött vin, punch, snaps, öl och cider så effektivt som igår ;) Festen fortsatte i skolans pub där några jätteduktiga band spelade och alla var jävligt peppade :) Jag träffade några utbytesstudenter som jag fastnade i djupa diskussioner med, kring det svenska folket, haha! Jag inser mer och mer att jag gillar att prata med människor jag inte känner.
Idag var det en seg Malin som vaknade upp.
Alldeles strax ska jag åka till Södertälje för lite middag med mina tjejer. Sen blir det lite party vad jag förstår, men kanske av lugnare slag idag?!
Imorgon ska jag till Grönan med alla som känner sig manade! Jag ska nämligen klara av en av grejerna på min lista;
47. Åka karusell på hög höjd
Usch, jag känner mig inte alls redo! Jag hatar höjder! Men nu ska det minsann klaras av! Jag hoppas jag får sällskap :)
Puss på er som fortfarande orkar läsa min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0