2 januari

Idag är det alldeles ljuvligt ute! Jag började dagen med en promenad tillsammans med min vän J och min lilla hundkompis, den spanska vattenhunden, Nalle.

Igår utsattes jag för frestelser i mitt nyttiga liv, haha! Jag var hemma hos J, hon och C hade bakisdag med kebab och dricka och glass. Var grymt stolt över mig själv när jag sa nej till en glassbåt och tog en kiwi istället ;P

Men de två första dagarna har gått bra utan godis och jag tror att det kommer att bli värre när jag börjar skolan på måndag. Det är alltid när jag sitter på stationen och väntar på mitt tåg som jag bara draaas in på Pressbyrån för att köpa choklad. Eller när jag kommer hem från skolan och är sådär hungrig så jag stoppar i mig allt som är nära tillhands. Men nu är det slut på det! Inget mer godis, dricka, glass eller chips! Det är en bit av listan!


Punkt 21 på listan planerar jag också att stryka ganska snart :) Jag ska nämligen åka på kryssning tillsammans med min klass den 18-19 januari. Det kommer bli galet, det känner jag på mig!

Nu ska jag gå och äta! Det blir potatis med kassler och paprika/majs/ärt-blandning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0