17 januari

Hej bloggen! Jag har uppdaterat lite dåligt under helgen och det beror delvis på att min lillebror har fyllt år så jag har haft lite o stå i där. Dessutom har vi städat bort julen idag så nu känns det som att man ser ett ljus i tunneln :) Just nu sitter jag och funderar på vad man kan tänkas behöva på en kryssning. Vi åker ju ifrån Värta hamnen halv åtta imorgon och jag börjar bli lite spänd faktiskt, haha! Jag lovar att ta massor av bilder på mina galna klasskompisar så att ni får lite underhållning på onsdag. Tills dess kommer det nog tyvärr vara lite dött här på bloggen eftersom jag är ute på de sju havet ;)

Jag har nått nya framgångar på min punkt nummer 4 tack vare Lindha och José! Nu kan jag säga
Allt på min lista -svenska
All about my list - engelska
Todo en mi lista -spanska
Alt på listen min - norska

Jag tänkte att jag skulle visa att jag kan säga dom också med ett videoinlägg :) Men det blir nog imorgon kanske!

Godnattkram till er

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag skulle kunna se om jag kan komma på hur man säger "allt på min lista" på franska åt dig! =)

2010-01-18 @ 08:46:39
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0