Måndag

Dagarna går fort nuförtiden! Jag har jobbat hela helgen och inte haft någon möjlighet att uppdatera. Sorry! Men jag är iallafall väldigt peppad just nu för vet ni vad?! På torsdag får jag stryka punkt nummer 3 på listan :) Då blir det lite firande kan jag säga, hihi! Tänk vad sjukt att jag inte ätit godis på tre månader.. haha! Nice nice! Tur att godisförbudet tog slut lagom till påsk. För pappa har ju redan köpt en chokladpåskhare till mig, hihi!

Ihelgen har det varit liiite jobbigt o ha godisförbud för alla har köpt godis eftersom vi har haft extrapris på lösgodiset.. Jag har bara sniffat på det och suktat! Nu sitter min kära kombo bredvid mig och smaskar också, haha! Jag har det så svååårt!


Idag drog min nya kurs redovisning och beskattning igång och jag har faktiskt goda förhoppningar trots allt. Det är en tuff kurs vad jag har hört, men vår lärare var faktiskt bra fast jag inte tyckte om honom förrut ;) Så det ska nog gå bra.. jag ska fan inte ge upp!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jadu Malin, du är inte ensam. Eftersom jag härmade vissa av dina punkter till min lista så har jag också hållt upp godisätandet :). Snacka om att vi kommer käka slut oss på godis i helgen, MUMS! Jag har nog aldrig längtat efter en twix så mycket som nu.. Haha.

2010-03-30 @ 16:11:19
URL: http://baramichaela.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Mickan :) Vad roligt att du läser min blogg och ännu roligare att du också gjort en lista! Jag vill see! Galet vad man kan bli sugen ibland fast man vet att man inte får! Jag tycker det går bra så länge jag slipper se godis.. men det är ju lite svårt på jobbet, hehe!

2010-03-31 @ 11:04:02
URL: http://alltomminlista.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det kan jag lätt förstå. Samma sak här men vid tentor. När alla klasskamrater sitter och käkar choklad för att dämpa ångesten, usch. Men äntligen har man fått smaka på dumle och gelehallon igen :). Dessvärre kommer jag ha ytterligare ett tre månaders uppehåll igen.. hur dum kan man bli ;)? Haha. GLAD PÅSK! Kraam

2010-04-02 @ 19:35:32
URL: http://baramichaela.blogg.se/
Postat av: Kasparlilly

Nice site, keep up the good work!

2011-03-21 @ 16:05:49
URL: http://kasparlilly.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0