Sol ger styrka :)

Idag är det underbart väder! Jag sitter tyvärr inne under en filt och läser en text om interkulturella möten. En ganska bra text, men jag skulle mycket hellre vara ute och njuta av solen! Lyssnar på Veronice Maggio och sjunger med lite eftersom jag är ensam hemma. Det är en bra dag idag! Jag ser ljuset, jag ser våren :)


De senaste två veckorna har jag tränat lite på att hålla tal, i vår kurs Kommunikation. Inte kul alls tycker jag. Jag förstår inte vad som händer med mig när jag ska stå framför en grupp. Galet! Min kropp typ vibrerar och jag kan inte fokusera min blick. Inget blir som jag tänkt och jag förstår knappt själv vad jag pratar om. Punkt nummer 32 är fortfarande kvar eftersom en liten del av klassen inte räknas som ett större sällskap! Hur som helst, det är väl bara träning som gör saken bättre.

Appråpå träning tänkte jag försöka leta reda på någon bra stans att träna i Stockholm så att jag kan klara av punkt nummer 2 på listan. Tips tas gärna emot. Jag är ingen gymmänniska!


Kommentarer
Postat av: Sara

Friskis och svettis för stor-stockholm! då har du 14 gym att variera mellan. annars finns stockholms stad där du kan blanda gym, simmning och pass. tror det är att man kan variera 2 träningsformer.

2010-03-08 @ 18:13:54
URL: http://bachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0