It's begining to look a lot like christmas

Vilken vecka!
Efter lektionen i måndags åkte jag bara hem och hämtade min stickning innan det bar av till Helena i Södertälje för ITM. Jag har börjat om på Pippi-tröjan, eftersom jag gjorde fel första gången. Nu blir det en tröja till en fyra-åring istället :) Så om någon har en fyraåring om ett tag så kan man få köpa den, haha!
I tisdags bjöd jag hem klasstjejerna till mig på middag. Det blev laxsoppa. STARK laxsoppa! Haha! Och så lite vin också :) Vi spelade spelet jag fick i födelsedagspresent av mina tjejer! Party Alias! Galet kul! Lite kylskåpspoesi fick pryda mitt kylskåp också :D
I går var jag på Skärholmen och fika och shoppade lite med Hanna. Jättemysigt och precis vad jag behövde! På vägen hem fick jag tag på Sabina och vi bestämde oss för att gå ut och äta. Det blev tre-rätters på Mariatorgets Ming Palace. Muuuums!
Idag har jag haft tenta i Designstrategi. Jag tror att det gick rättså bra. Men man vet ju aldrig. Får väl resultatet efter jul säkert. Men det är skönt att den här kursen över iallafall. Nu är jag ledig enda tills på måndag när en ny kurs börjar. Imatriella avtal. Låter aningen torrt. ?!

Nu har jag precis ätit. Idag blev det kyckling med fetaost och bacon tillsammans med brysselkål (jaa, jag har lärt mig att äta det :D), champinjoner och en sallad. Ingen bild tyvärr för jag var så hungrig så jag högg in innan jag tog fram kameran! Sitter och funderar på om jag skulle våga mig på att gå ut och leta efter ett solarieställe på Valhallavägen. Skrämmer mig själv för jag är så vit ;)




Kommentarer
Postat av: Hanna

I love brysselkål! :D

2010-12-09 @ 14:28:05
URL: http://hanna.kroppsnytt.se
Postat av: Karin

Vad du är duktigt! Brysselkål är fantastiskt gott tycker jag.

2010-12-09 @ 21:42:57
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: Warrior Of Light

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-05-11 @ 14:23:26
URL: http://warrior-of-light.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0