Snurrig och obeslutsam

Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag vill. Eller snarare, jag är asdålig på att bortprioritera. Och att prioritera. Jag önskar att jag visste vad som kommer att hända i sommar. Men jag är sämst på att planera. En ångest lägger sig över hela min kropp och förlamar mig, när jag får för mig att jag borde boka någonting. Jag måste förbereda mig i flera dagar bara för att boka en klipptid. Tänk om jag ändrar mig. Tänk om något annat roligt händer precis när jag bokat den där klipptiden. Tänk om jag bokar och kommer på att jag valt fel och då är det försent. Tänk om jag lägger pengar på någonting som inte alls är kul. Jag önskar att den där förlamningen bara kunde släppa så att jag kunde ta tag i saker som jag vill göra.

Hej jag heter Malin och jag är handlingsförlamad.


Kommentarer
Postat av: Karin

Våga chansa! Det mesta ordnar sig :P

2011-06-14 @ 09:18:32
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0