5 april

Idag har jag inte så mycket att säga om listan mer än att jag ätit en hel del choklad sen i torsdags :) Men nu funderar jag på om jag kanske ska köra ett sockerstopp till eftersom jag känner att jag egentligen mår bättre utan.

Måste visa er etuiet som jag har gjort idag som jag är så stolt över :) Jag köpte en paljettväska med silverkedja, men nu har jag tagit bort kedjan och satt dit det svarta bandet med en knapp på istället. Jag ska använda etuiet till min iPhone så den inte blir repig när jag har den i väskan! Fint va? Tyckte att de som fanns i butikerna klara var så fula och tråkigt så när jag hittade den här väskan som min iPhone passade perfekt i blev jag så glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0