Snabbaste veckan?

Det känns som om den här veckan är en riktigt snabb en :)  Ledig i måndags och igår var det lite skola. Idag har jag varit inne på Söder och köpt ett par nya skor eftersom mina Fred Perry gick sönder i "sömmen". Skittråkigt eftersom jag gillade dem, men nu blev det som sagt ett par nya, rättså lika! Imorgon är det seminarium och sen ska Jossis och jag till Oskars café ;) Haha! Tror det blir så ialf! Sen är det fredag och då har jag en lektion, sen är det helg! Tror faktiskt att jag ska ägna lite av helgen till redovisning och beskattning så att jag inte ligger efter i den här viktiga kursen! 

Idag kom mamma och pappa hem ifrån Nice så de har varit här hos mig och hälsat på. De tog med sig min symaskin för den började lukta bränt när man sat på den, och när pappa hade mixtrat den en stund så smällde den. Ops! den går o laga för jag täntke ju sy min egen klänning till S&A:s bröllop :)

Mer om listan lite senare! pusspuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0