Fångad av en stormvind

Huvaligen vilket väder. Att tro att jag skulle kunna ta mig hem ifrån Clejsi på ett smidigt sätt klockan ett på natten var dumt av mig. Nästa tåg mot Ropsten gick klockan fem på morgonen och jag kände att jag helst inte ville sova över i Slussen. Jag åkte med det sista mot Mörby och gick av på Östermalmstorg. Därifrån fanns ingen annan utväg än att gå hem till Gärdet. Haha! Två och en halv kilometer är inte alls särskilt långt egentligen, men i snöstorm och på hala snötäckta vägar i mörker, utan att ha en aning om vart man ska, var det ingen hit. Dessutom höll mitt mobilbatteri på att dö.
Nu är jag iallafall hemma i gott skick; Så mamma och pappa, ni behöver inte oroa er!
Imorgon ska jag upp för att gå på stan med Linnea, Sara och Sabina. Kanske någon mer om någon är intresserad :) Sen ska vi gå på Fotografiska museet där det är någon utställning med Andy Warhol.
På kvällen hoppas jag på ytterligare en middag med mina fina fina vänner :)

Nu ska jag sova! Godnattpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0