15 februari

Hej kära bloggläsare!

Jag sitter i skolan och pluggar inför tentan på fredag. Har precis fått reda på att jag måste uppdatera mitt lokalsinne och försöka ta mig till Huddinge gymnasium. Tentan är klockan nio där, så jag hoppas verkligen inte att jag blir sen. Det är verkligen dags att jag skaffar en telefon med GPS :)

Idag när jag åker hem ifrån skolan ska jag inte åka till Eskilstuna eller Kungsör utan jag ska åka till min nya lägenhet på Gullmarsplan! Har en stor tung väska med mig med det som behövs under veckan! Sen kommer resten av grejerna till helgen :) Det ska bli så mysigt!

Vet ni vad jag ska göra den 3 mars?! Jag ska gå på premiären av Alice i Underlandet i 3D :D Ska bli grymt kul!

Nu måste jag återgå till pluggandet! Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Renegrete

Hello admin, nice site you have!

2012-06-18 @ 11:59:53
URL: http://renegrete.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0