17 februari

Haalloooj! Jag har ju förklarat redan varför det blir lite dåligt uppdaterat. Dels har jag precis flyttat och inte lyckats få med mig så mycket saker, dels är mitt mobila bredband sönder och dels så har jag tenta på fredag.
Just nu är jag väldigt frustrerad över att Södertörns seminarieanmälan har kraschat IGEN. Det är inte första och inte andra och inte tredje gången det händer. Börjar bli lite upprörande! Försöker plugga till tentan samtidigt som jag klickar på uppdatera på Kommunikations anmälan.

Har fått låna Js dator eftersom jag inte kommer in på internet på min och hon är på jobbet :)

Igår var det semeldagen men eftersom varken J eller jag var särskilt sugna på semlor så bestämde vi oss för att ha fettodag med annat fika istället ;) Haha! Mysmys!

Ihelgen kommer L och J och hälsar på oss i lägenheten :) Fick se bilder på lägenheten som dom ska flytta in i i Oslo! Såååå grymt fin! Och jag ska få komma och hälsa på den 17 maj. Det kommer bli så underbart!

På fredag ska pappa och jag flytta hit mina grejer. Det kommer bli en bra helg känner jag!

Det där blev lite av ett knäckebrödsinlägg, men men, en liten uppdatering iallafall! Kommer mer om listan så fort jag har något att skriva om! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0