Gooodis!

Åh jag drömde den hemskaste drömmen i natt! När jag vaknade trodde jag att det var sant! I drömmen så såg jag en öppnad chokladkaka och rätt som det var satt jag och åt på den, haha! Jag vaknade med ett ryck och tänkte "faaaan nu måste jag börja om dom godisfria månaderna!!". Men som tur var var det ju bara en dröm och det betyder att en tredjedel av mina godisfria månader har gått :)

Nu ska jag gå ner till tygaffären på Sveaplan och köpa tyg och garn till mina framtida kreationer :) Får se om det var rätt mönster på tröjan också, annars får jag fortsätta leta! Dom i butiken kanske har något tips!?

Ha en fin dag allihopa! Och ut i solen med er!

puss /er Malin


Kommentarer
Postat av: Jen

vilken hemsk dröm :) Jag har inte heller ätit godis på 5 veckor nu och sötsuget försvann förvånansvärt fort. hade du lätt med det?

2010-02-04 @ 08:04:25
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0