Hissa&dissa

Ni trodde väl inte att jag glömt att det är fredag, och dags för hissa&dissa?! Vi gör som sist och börjar med dissa.

Det blir en klassisk dissning denna veckan och jag är långt i från den första som dissar denna grej. Det jag vill dissa är SJ:s förseningar! Jag bryr mig inte om vad de skyller på för jag är så trött på att sitta och vänta på tåg som aldrig (?) kommer. Jag önskar bara att det fanns en lösning på problemet så att alla stackars människor slapp stå ute i kylan och vänta på tåg som försenas och försenas.

Över till hissa! :) Det jag vill hissa den här veckan är längdskidor! En riktigt nice träningsform som jag hoppas att jag kommer att bli bättre på. Längdskidor är bra för att man är ute i naturen och andas frisk luft, det är bra för att man använder så himla många muskler i kroppen (fråga mig idag, jag känner en hel del muskler jag inte trodde fanns :D) och för att det är ett sätt att utnyttja snön som jag tidigare varit rätt trött på :)

Happy friday! pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0