Internetlös

Heej alla mina älskade läsare! Jag säger förlåt igen för att jag inte uppdaterat som jag önskat. Nu har det börjat lösa sig med mitt mobila bredband och jag hoppas att det är fixat till helgen!

Just nu läser vi en ganska späckad kurs i skolan där vi ska träna oss på retorik - kommuniktation - heter kursen. Den kommer nog att vara till stor hjälp för framtiden, men just nu känns det lite jobbigt.

Mina godisfria månader är snart uppe i två och det betyder att det bara är en kvar. Jag tycker att det känns rättså bra och det är inte så jobbigt :) Jossan tränar mig dessutom duktigt på att äta grönsaker. Igår åt jag broccoli och blomkål, hihi!

Stickningen av Pippi-tröjan ligger lite i ide eftersom jag flyttat och hållt på så mycket att jag inte haft tid. Jag önskar att det fanns flera timmar på dygnet! Speciellt fler ljusa timmar! Men nu ska jag ta med mig min stickning till Stockholm och försöka komma igång igen.

Jag har precis pratat med mamma och vi ska nog åka på SPA snart :) Det längtar jag efter!

Nu ska jag plugga! Ta hand om er! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0