13 januari

Goddagens alla bloggläsare!
Jag har kommit en bit på vägen när det gäller punkt nummer 4. Nu är det bara 12 kvar! Men vissa kan nog kräva lite mer träning än följande tre;
Jag kan säga "Allt om min lista" "All about my list" och "Todo sobre mi lista" :)

Hjälp mig med fler!! ;)


Idag är jag ledig ifrån skolan resten av veckan eftersom vi har en inlämningsuppgift att jobba med hemma. Ni har väl inte glömt vad jag ska göra på måndag och tisdag förresten?! :) Då bär det av ut på Östersjön på en färja tillsammans med min klass, ETD09! Sen kan nummer 21 strykas ifrån listan.. Yeeeah!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Höhöhö! Om du inte har något svart på dig på kryssningen så har du klarat av en punkt till. Sen kan vi slå vad om saker hela kvällen tills du vinner. Övertala bartendern att du ska få blanda en drink och sälj den till nån. ;) Hur många punkter som helst som du kan klara av på kryssningen! :D

2010-01-13 @ 13:38:14
URL: http://greeneyedmiss.blogg.se/
Postat av: Marcus

2010-01-13 @ 13:56:26
Postat av: Salla

Undertecknad yrkar för att Punkt nr. 13 ska tas bort från listan! Jag vill inte att du tatuerar dig malin!

2010-01-13 @ 13:58:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Marielle: Så länge färjan räknas som krogen så gör jag det lätt :) Jag får slå vad med någon om att jag kan få bartendern att låta mig göra en drink själv och sälja den, haha! Det vore lycka, haha!

Marcus: Du behöver inte oroa dig Marcus det kommer inte vara på ett ställe som syns ;)

2010-01-13 @ 22:39:23
URL: http://alltomminlista.blogg.se/
Postat av: Lindha

här kommer allt om min lista på norska : alt på listen min

jose hälsar att på spanska blir det : todo en mi lista



puss från oss :)

2010-01-15 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0