14 januari

Hej bloggen! Idag har varit en mycket hälsosam dag med långpromenad och simning. Imorgon ska jag gå på bio, Snabba Cash, med J och C :) Jag tror nästan jag ska unna mig något lite sött då. Inte godis såklart, men något annat, så jag inte missar nummer 3 på listan redan efter andra veckan. Nu är det 11 veckor kvar utan godis och jag tror att jag kommer att klara det bra.

Imorgon måste jag göra klart det sista på min hemtenta innan den ska in. Tråkigt som tusan, men det är väl bara att göra!

Längtar som tusan efter att komma utomlands! Jag vill ha sol och värme och sand och bad och glass som smälter. Hoppas jag kommer iväg i vår någon gång :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gullet, jag tycker du är jätteduktig! Slutat äta godis o börjat träna. Kommer gå finemang ju! :))

2010-01-15 @ 06:54:26
Postat av: Malin

tack hjärtat! jag hoppas verkligen du har rätt :)

2010-01-15 @ 11:39:53
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0