20 januari

Halloj bloggen! Hela 20 dagar av det nya året har gått och jag är mycket nöjd med året hittills :) Jag vet inte riktigt va jag ska berätta om kryssningen mer än att det var jävligt kul att umgås med klassen och göra massa kul grejer! Jag tror (inte vet, eftersom jag inte varit på kryssning förrut) att det var en ganska typiskt kryssning förutom att det var helt dött på båten. Typ bara pensionärer och ryssar och vi, hehe! Men det goda sällskapet gjorde hela grejen :)

Ikväll ska jag pyssla tillsammans med J inför S&As bröllop :) Bli bjuden på mat dessutom! Det gillas!

För övrigt planerar jag att svara på en kontaktanonns under veckan ;)

Måste hoppa på tåget nu! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0