Hola!

Bloggläsare! Kul att ni fortfarande hänger med :) Idag har jag jobbat ett slöpass, men det har varit en mycket fin dag trots det. Jag fick träffa några av mina tjejer efter jobbet och jag fick ett lite roligt besked på dagen. Hemligt, än så länge!

Jag funderar lite på vad nästa sak på listan blir! Lindha och Jossan försöker sig på att fixa en blinddate verkar det som, haha ;) Och Camilla funderar på vad hon ska göra för att få komma på festen ;) Hehe! Jaa festen är viktig :D Jag hoppas alla satsar på att bli bjudna på min fest, så nu är det dags att sätta fart!

Jag är, som jag sagt tidigare, alltid på jakt efter er som kan olika språk och kan lära mig att säga "Allt om min lista" på olika språk :)
Hittills har jag:
Allt på min lista -svenska
All about my list - engelska
Todo en mi lista -spanska
Alt på listen min - norska
 och sen hade jag tyska och franska också, men det hittar jag inte :'(


pusss på er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Annemie

Hej Malin! Vilka språk vill du ha?

Franska: Tout sur ma liste

Finska: Kaikki listallani

Intalenska: Tutto su mia lista

Tyska: Alles, was auf meiner Liste

Bara att gå in på: http://translate.google.se/#sv|de|Allt%20p%C3%A5%20min%20lista%20



Lycka till :)

2010-07-28 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0