Tjenahejsan!

Hej bloggen! Det är sjukt vad hett det är i Sverige nu, eller, allafall här i Mälardalen! Jag tycker så mycket om solen och den gör mig verkligen glad :)
Nu önskar jag bara att jag hade några  miljoner på banken som jag kunde spendera. Ibland får jag bara för mig att pengar skulle lösa allt. Men så tänker väl alla studenter antar jag?! Jobbigt iallafall att vara fattig student. Tur att jag jobbar under sommaren så att jag har mindre chans att bränna några pengar.

Jag har precis surfat runt lite och kollat på "Modell för en dag"-sidor med bilder och så. Jag tycker att de tar många fina bilder, men det är lite tråkigt att alla ser så lika ut. Man ser ju direkt att bilderna är tagna i samma studio med samma poser och ljussättning och fotografer med samma tanke. Men men.. jag hoppas att det blir någon fin bild ändå! Måste fundera på i veckan vad jag ska ha på mig ;)

Om ungefär en timme börjar jag jobba. Det är så varmt att jobba just nu så jag tappar säkert ett kilo per dag som bara dunstar av mig, haha! Neeej, men det hade ju varit fint!

Nu är det som ni ser bara en punkt kvar på listan som är tom. Förslag på vad som ska hamna där?

Ha det fint mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Var med och tävla om att bli intervjuad på min blogg! Du behöver bara skriva att du är med samt mail så att jag kan kontakta dig! :D

Vinnare dras slumpmässigt ikväll.

Kramar från Molly

2010-07-16 @ 13:42:01
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0