Weddingplans

Imorgon är det den stora dagen som jag har väntat på sen december! Vi har pysslat och fixat hela dagen :) Det slår mig lite då och då att jag ska gå på min väns bröllop imorgon. Som jag har väntat! Jag undrar när det kommer sjunka in helt!
Festlokalen är underbart fin! Allt perfekt in i minsta detalj! Jag längtar efter att få se det vackra brudparet imorgon! Det går rysningar genom mig när jag skriver det. Brudparet! Min vän Sandra Carlsson ska bli fru Eriksson.
Jag är så glad för er skull!

______________

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

____________________________________________________________________

Bilden är ifrån när vi provade klänningar i Västerås för över fem månader sedan. Då kändes det så långt bort, men nu är det nära nära nära!

Bilder ifrån vigseln får ni förhoppnigsvis på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0