Hissa&dissa



Vi börjar med hissa den här veckan. Det som ska hissas är tentaölen med ETD :) Jag var med på min första tentaöl i går och det var inte sista gången kan jag säga! Tusan vilka härliga klasskompisar jag har!

Över till dissa. Måste bara säga att jag tycker att det är den svåraste biten. Det är inte särskilt ofta jag blir upprörd över saker så jag måste liksom alltid kämpa för att komma på något. Om jag ändå måste komma på något så blir det nog att man alltid är så seg efter kvällar av tentaöl-typ, hehe! Så blykepsen go home!


Kommentarer
Postat av: nea

Det var helmysigt!



Ett par förslag till listan förresten:

Få ett hederspris

Bli utnämnd till "Årets ..."

2010-03-26 @ 17:02:41
URL: http://www.3kvadrat.se
Postat av: Världens bästa Sabina

Vi vill se bilderna från igår Malin! Det var skit trevligt att du äntligen beslöt dig för att delta igår!!

2010-03-26 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0